وندیک

در زبان پهلوی به معنی شیشه شفاف

وندیک

در زبان پهلوی به معنی شیشه شفاف

بشردوستانه

سلام. یه گروه ورزشی تو همدان به نام گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان الان بیش از دو ساله داره طرحی رو به نام سی کتابخانه سی استان انجام میده . خیلی تلاش کردند و خیلی تلاش می کنند . چون این طرح یه طرح بشردوستانه است من هم دوست دارم از همه بخوام کمک کنند تا زودتر محقق بشه. آدرس وبلاگ این دوستان هست :  

www.anadana83.blogsky.com 

همه ماجرا تو این وبلاگ نوشته شده. حتما تاثیر گذار خواهد بود .

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سوزنچی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://hamedanzist.parsiblog.com

سلام به دوست خوبم
متشکرم که یادآوری کردید.
من و آرش چند سال ایت که با هم دوستیم و برنامه های مشترکی داشته ایم.
خوشحال شدم که نظرتون را در وبلاگم خوندم
موفق باشید.

مرتضی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام.داشتم رد می شدم که به اینجا رسیدم.گفتم سلامی عرض کنم و دعوتی برای بازدید از کلبه سبز خودم.امید که مورد قبول قرار گیرد.

سعید جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ http://tabestan2003.blogfa.com

سلام
بهترین سفرها را برایتان آرزومندم

آبی باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد