وندیک

در زبان پهلوی به معنی شیشه شفاف

وندیک

در زبان پهلوی به معنی شیشه شفاف

افتتاح

وبلاگ آبادی های جهان افتتاح شد. دوست دارم تو این وبلاگ از سفرهام بنویسم و از تموم اون چیزهایی که در تمام عمر دوستشون داشتم. من مستانه هستم و لیسانس گردشگری دارم. راهنمای تور هستم و چندین مدرک در این زمینه دارم. با امید به اینکه بتونم به وسیله این وبلاگ به مردم تموم دنیا و به تموم کسانی که دوستشون دارم نزدیک تر بشم.  

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

مرسی اگه بشه چی میشه البته خیلی باید تلاش کنید

مهدی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز موفق باشید من خوشحالم که اینجارو می خونم

عباس دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام. خیلی خوشحالم و خیلی باعث سربلندی و خرسندی هست که یه همچین وبلاگی در اینجا میبینم و مطمئن هستم با یاری خدا و دوستان حامی و علاقمند این وبلاگ به اهداف والای خودش میرسه .
من از همینجا به تو عزیز دست همکاری و دوستی میدم تا به اوج قله موفقیت برسیم.
ما که چاکریم.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد